Umursuz bir insanla başım belada :(

gelecegi için hiç kaygılanmayan biriyle 4 yıllık ilişkim var . 21 yaşında olmasına ragmen hala ne okuyo ne çalışıyo . nasıl onu yola getribilirim . onu çok seviyorum ve onu…

Tagged: ,

kyk lokanta :)

sana 3 yıldır sadece uzaktan bakıyorum senı gördugum an icime bır huzur doluyo bazen kyk lokantasında kasa basında oluyosun ama biyolojıde okuyosun …. ilk zamanlar senınle konusmayı cok istıyordum senden…

Tagged: ,

sevmiştim

evet seni sevmiştim… sınıfımdaki kız.. hatta bana yakın davranıyordun sürekli yanıma geliyordun. ben biraz utangaçtım. sonra başkalarınada yakın davrandığını gördüm ve senden vazgeçtim… demekki yapın öyle sevmiyordun beni. sadece herkese…

Tagged: , , ,

acı gerçek..

bir söz varya hani’öyle bir zamanda gel ki vazgeçmek mümkün olmasın’ öyle bir zamandayım ama ne yazık ki gelen giden yok :/

Arkadaslar Abartmıyorum

Eski bir mü ogrencısıyım ve ara ara geliroyurm istanbula kampuse fln.Saka maka her gelısımde adım bası eski bi sevgilimle karsılasıyorum.Düşünüyorumda ben bayaa bi kızla cıkmısım orda yahu:D mü kızları bambaska…

Tagged: , , ,

inşaat kantini

inşaat kantinindeki güzel.2.sınıf 1.ögretimsin a grubusun ismini bir türlü ögrenemedim.kantinde köşede oturuodun arkadaslarınla, sanırım bu sene böyle gecmez yanına gelmeliyim

Tagged: , ,

Bakışlarına kurban :/

İnşaat kantininde bir kesişiyoruz ki sormayın gitsin arkadaş , kız gözleriyle yedi beni resmen bi ben yiyemedim , utandım :/ sen kıvırcık ,uzun boylu , balık etli , sigara tiryakisi…

Tagged: , , , , ,

TIRMAN

ATLA