arzumdaki adriana lima

pazartesi akşamı saat 9 sularında seni gördüm ynnda bi kız arkdasın vardı senden çok hoşlandım yanına gelip knuscaktım ama gitmem gerekiydu bir daha görürsem benmsin

Tagged: ,

ilginç-2-

eyvallah dostlar yorumlar için baş baş teşekkür ediyorum arkadaşın biri devam et demiş de kendimi dolmuş gibi hissettim sağda inecek var trafik sıkışık indi ve arkadan yaklaşan bir polis arabasından…

Tagged: ,

Harita Harita olalı böyle bakış görmedi

Aynı derse girdiğimizden beri bana bakışlarını yakalıyorum ve bende ona bakıyorum bakmıyorum değil,mutluyumda ona bakmaktan…Küpeli erkeklerden hoşlanmam ama onda bi ayrı duruyor.Yıllardır aradığım huzuru bulmuş gibiydim bakışlarında.. kim olduğunu bilmediğimden…

Tagged: , , , , , , , ,

acı hayat

eveett arkadaşlar mü’de ilk senem günler acayip sıkıcı geciyo sınıfta zaten kaynasma ortamı olmadı hala bende eski sevgilimi düsünüp düsünüp netten acı hayatın eski bölümlerini izlemeye basladım sabahtan aksama aksamdanda…

Tagged: , , , , , ,

fikrim geldi

bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orda güneş batıyor demektir… Ya da kaynak cisme yaklaştırılıyor demektir. yok yok şimdi bi daha düşündüm de o zaman neden akşam sokakta gezerken…

Tagged:

Kaybediyorum…

Şarkıda dediği gibi be karagözlüm zaman değil geçen ömürmüş anlamadık anlamıyoruz devam ediyoruz geçiyor seneler geçsin be içimden geçenler sığmaz biliyorum sadece tek kelime sen nerede kullanmak istersen güzelim ‘bitiyor’

Tagged:

Tusubasa Osman :)

yaww benım guzel ew arkdasım kardesım artık bırak su tusubasayı ızlemeyıı ınankı butun ew halkı senden bıkmıss bunu fark etmen ıcın bu ıtırafı yapmak zorunda kaldık cunku soyleye soyleye tuyy…

Tagged:

TIRMAN

ATLA