Etiket Arşivi:: ortalama

Yurtdışı yatay geçiş

Yurt dışından bu okulda bi bölüme geçmek için 3,35 ortalama yeterli midir arkadaşlar fikir verebilir misiniz ve marmaranın yurt dışından daha önce kaç ortalama ile kimleri aldığı ile ilgili belgesi…

Tagged: , ,

HUKUK BOLUMUNE YATAY GECİS

Hukuk a gecis yapmak istiyorum bu sene dusunen var mi kurum ici birimler arasindan Ortalama ve tm3 puaninizi yazar misiniz yardimci olalim birbirimize . Hem bu sefer sahsen olacakmis basvurular…

Tagged: , ,

Yemekhane fiyat

Merhaba.yemekhane fiyatlari nedir arkadaslar 1tl mi cidden her bir yemek ? Ayrica kafelerin ortalama fiyatlari nedir? Çay olsun atistirmalik olsun

Tagged: ,

FTR hemsirelik kurumici yatay gecis

Kurumici birimler arasi yatay geçişle hemsirelik FTR beslenme ve diyetetik e geçenler gano lar hakkında bilgi verir mi acep bulamadım ortalama 3.20

Tagged:

Uzem dersi yaz okulu

Ben inkilap tarihi ve türk dili dersinden yaz okuluna kayıt oldum ortalama yükselsin diye bunun okulda dersleri olmayacak değil mi sadece sınava giricem? Hiçbir bilgim yok lütfen bilen yazsın

Tagged:

Bu nasıl oluyor?

Birkaç derste bunu gördüm. Dersi alan kişi sayısı 45, vizeye giren 43 finale giren 43. Ama başarı notunda sınava giren sayısı 48. Yani dersi alan öğrenci sayısından fazla. Bu nasıl…

Tagged:

dc ve dd\\\’ler için ortalama en az kaç olmalı?

Arkadaşlar bu dc ve dd olan dersleri geçebilmemiz için yano veya gano en az kaç olmalı? 2.00 üstü diyende var 1.80 üstü diyende?

Tagged:

TIRMAN

ATLA