Arama Sonuçları“İ. K. A”

ÜsküdarDoğancılar Ev ArkadaşıKampüse 10 Dk.

Merhabalar, Üsküdar- Doğancılarda bulunan evimin bir odasını kiralıyorum. Eski ev arkadaşım da Marmara Hukuk mezunu. Ev okula 10 dakika yürüme mesafesinde, Üsküdar meydana da aynı şekilde ve Kadıköy’e ve Beşiktaşa

Sınıfta Kalma Hk.

Merhabalar, Birinci dönem yani bu dönem sadece iki dersim ff. Dd dc filan da var. Ortalamam 1.80’nin altında kalıyor. Benim sınıfı geçmem için iki dönemin ortalamasının 1.8 mi olması gerekiyor?…

Simit cafede futbol anlatan çocuk.

Öncelikle merhaba ilk defa bu sitede itirafta bulunuyorum. Saat 16:30 sularında, girişe göre sol tarafta kalan masadaki sarışın çocuk dikkatimi çektin. Arkadaşlarını toplaman ve ses tonun beni çok etkiledi. Eğer…

3 FF’de ders seçimi.

Merhaba, 3 FF im var ortalamam yetmedi sınıfta atlayamadık sorum şu; Ortalamamın yetmesi için o 3 ff in yanına başka derslerde alacağız değil mi ? Alamazsak zaten yine kalırım orası

marmara üni. göztepe kampüsü ye yürüme 3dk kiralık oda

marmara üniversitesi göztepe kampüsüne yürüme 3 dk mesafade okulun dibinde yaz ayları için kiralık oda. (eşyalı). tek kişiliktir. hersey dahil 470 tl.

Bir Bilseniz Yeşil Gözlerini..

İçimı kimseye dökemezdim. Aklıma siz geldiniz. Patlamak üzereyim. Uzun bi süre sonra ilk defa bu kadar yakından gördüm gözlerini. Gözlerine bakarken aklıma gelen ilk şey ansızın gidişi oldu. Konuştuğu ilk…

Geç kalmak….

En kötüsü de geç kalmak oluyor.Geç kalıyorsun ve bir mesaj bile gönderemiyorsun geç kaldığın için. Aynı koridorda karşılaşıyorsun damerhaba” bile diyemiyorsun… Ve kabulleniyorsun sonra, geç kaldın vazgeç..

TIRMAN

ATLA